Obserwatorzy

poniedziałek, 22 września 2014

Oferta handlowa

Drogie moje odwiedzaczki mam taką może nietypową prośbę a mianowicie
czy któraś z was nie ma czasem nadmiaru scrapków do odsprzedania?
albo na wymiankę  jeśli coś chcecie odemnie
sama wiem po sobie że wala się po mieszkaniu pełno różnych przydasiów i nic z niektórymi nie robię ..
albo kupię i mam jednego rodzaju w 3 doopy
szczególnie interesują mnie ramki , kwiatki, listki, dziecięce
ale chętnie zobaczę wasze nadwyżki i odkupię jeśli będą mi się podobały
na allegro często cena wysyłki jest większa niż same scrapki ..  obłęd normalny

czekam na wasze oferty

całuję mocno
Lucy

5 komentarzy:

  1. Hej.
    Odezwij się do mnie na maila, bo Twojego tu nie widzę :)
    Pozdrawiam Bożena :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko wysłałam wiadomość
    Dziewczyny może , któraś ma jakiegoś sprzedawcę na allegro sprawdzonego ..dawać linki lub namiary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia ma na swoim blogu ofertę handlową http://barbarahaft.blogspot.com/
      Znam Basię, nie znam oferty.
      I Goja http://goja-r.blogspot.com/ w tym przypadku znam tylko bloga :)

      Usuń
  3. oferta całkiem całkiem
    zamówię u niej trochę tych scrapek ..
    tym bardziej że muszę trochę kartek zrobić

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże Bożenko!!!!! kocham Cię normalnie ..jesteś wspaniała , jesteś jedyna , jesteś niesamowita ...dziękuję Ci ...

    OdpowiedzUsuń