Obserwatorzy

wtorek, 6 grudnia 2016

Zmarznięty skrzat

heheh mam i ja !!!!
wszyscy teraz skrzatami się zajmują ..wziełam starą kurtkę córki i oto co mi wyszło
mój ci on ...cały zmarznięty aż niebieski ...z zimna ..ale co tam to nie jedyny jego problem ...jeszcze jest wychudzony nie????
ale generalnie jak na pierwszy raz wyszedł oki
fajna zabawa
polecam
Lucy

środa, 30 listopada 2016

Duży wieniec świąteczny na drzwi

a u nas na blogach widać , że do świąt już coraz bliżej ..posty są świąteczne brokatowe i wesołe ..i u mnie nastrój świąteczny zawitał ..zrobiłam wieniec na drzwi ...wienicho ..ogromny i powiem, nieskromnie że bardzo mi się podoba
dam go siostrze w prezencie ..ona o tym jeszcze nie wie ..będzie miała niespodziankę




pierniki z masy solnej ..szyszki z l;asa a światła ..z biedronki ..heheh ja świątecznie ...
no i piknie ...teraz tylko muszę do siostry pojechać

piątek, 11 listopada 2016

Dębowiaczki

No tak się składa ładnie , że mam pracę jak znalazł w wymaganej kolorystyce ..
nie ma nic wspólnego z dębęm ale mieć nie musi
Za to święta czuć u mnie coraz bardziej
kupiłam szyszeczki i tak w jeden wieczór powstał świąteczny las ..pokaże go za jakiś czas a tymczasem chioneczka z szyszki

i co podoba się?
lubię takie ozdoby które nie zajmują za dużo miejsca w domu
brązowy kolor nie jest moim ulubionym jeśli idzie o ubrania i nie mam go w domu za wiele ...

idę zobaczyć jak wy się bawicie w tym temacie
No to się doigrałam ...Danusia się dopatrzyła , że się nie dopatrzyła niczego złotego ..więc szybko inne fotki dodaję ..i więcej złotego sypnęłam


Mam nadzieję , że widać teraz ...i Danusia mnie na zbity pysk nie wywali

niedziela, 6 listopada 2016

Jesiennie

Byłam dzisiaj na momencik ..ale było pięknie ...choć chłodno......nie mogłam być za długo ale bateryjki podładowane
berberysy są najpiękniejsze jesienią ...



niedziela, 23 października 2016

pierniki z masy solnej

u mnie zapachniało świętami ..za sprawą pierników na choinkę ..robią się powolutku ..jeszcze nie skończone ale muszę się pochwalić bo blogowanie ostatnio mi nie idzie za dobrze ..cierpię na chroniczny brak czasu ...a wydawałoby się , że powinnam mieć go więcej bo na działkę już nie będę mykać w tym sezonie
ozdabiam konturówką  
robią się też aniołki ..jakoś tak mi się za masą solną zatęskniło..... no to co miałam robić ./...



sobota, 1 października 2016

pieczątki i liście

mój mężulek zrobił mi liście z betonu ..fajne?
kiedyś sama robiłam ale inne ..no takie niespodzianki to ja lubię ...
a ja sama w "bazarku dla schroniska" wylicytowałam stempelki ..o takie ...

no teraz tylko czekam na okazję , żeby je wypróbować ...będą karteczki na narodziny ...oj będą ....

wtorek, 30 sierpnia 2016

to co dobre szybko się kończy

Kiedy rano wstaję i wychodzę z moim piesełkiem na spacer czuję już jesień ...jakoś tak w kościach....
a tak mi szkoda lata








i moje działkowanie za chwilkę się skończy ...ale za to będzie więcej czasu na robótki ręczne ...