Obserwatorzy

niedziela, 21 września 2014

na ślub

kolejny box
ubolewam strasznie że nie mam porządnego sklepu z pólfabrykatami do scrapowania
robię z tego co mam dostępne ale efrkt wtedy nie jest taki jak bym chciała
trudno ...
muszę jakoś sobie radzić
puki co są zamówienia i to chyba znaczy że się podobają te moje wypociny ...
tak powstał kolejny box na zamówienie tym razem na ślub
 miał być zielony ..to jest ..choć dla mnie ten kolor nie jest za bardzo ślubny ..heheh





oby się podobał ....
zawsze mam pietra zanim zamawiający zobaczy co dla niego przygotowałam ...
też tak macie?



12 komentarzy:

  1. zielony to kolor nadziei :-) to czemu nie
    jak dla mnie każdy pasuje do ślubu tylko my lubimy takie "standarty"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zielony to mój ulubiony ale jakoś tak nie na ślub

      Usuń
  2. I bardzo dobrze, że zielone - nie tylko kształtem, ale i kolorem przełamie monotonię ślubnych pamiątek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mam :)
    A box śliczny, na pewno się spodoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A dziewczynom boxy sie podobaly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo ..już kupiłam papier na kolejne
      jak znajdę chwilkę to nakleję
      Dzięki wielkie za zajebistą niedzielę ..całuski

      Usuń
  5. Ale piękny! Bardzo fajnie sobie radzisz!:) U mnie są dwa papiernicze i to tyle w temacie gdzie moge cokolwiek kupić. A wybór taki mają, że szok. Wszytsko zamawiam z allegro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę konto na all sobie zrobić bo ma tylko mąż ...a ile by to było narzekania gdyby on mi miał coś kupić ..ojojoj

      Usuń
  6. Zielone, pełne nadziei i dobrych życzeń, piękne ślubne pudełko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję pięknie i witam wśród obserwatorów

    OdpowiedzUsuń