Obserwatorzy

niedziela, 19 października 2014

nowe karteczki ...i jesienne kwiateczki

Powstało jeszcze dużo karteczek ..i ciągle powstają ..są to moje eksperymenty ..jestem z nich mniej lub bardziej zadowolona ..uczę się i jak za bardzo nie kombinuję to nawet oki mi idzi ..jak zaczynam wymyślać to już gorzej ...






Na mojej kochanej działeczce byłam w sobotę i w niedzielę ...urobiłam się jak głupia ...ale sama sobie jestem winna ..nie byłam tam już dawno a chwasty nie czekają
przywiozłam kilka jesiennych kwiatuszków ...






I zagadka malutka dla dociekliwych ...na jakim kwiatku siedzi motyl?
no kto zgadnie?




20 komentarzy:

  1. Na "kapuście"!
    a dokładniej na jarmurzu ;-)
    co wygrałam? ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez dokładniej ..na kapuście ozdobnej ...eeee za łatwo było ...wygrałać całusa

      Usuń
    2. ja nadal czekam na tego całusa ;-D
      się będzie działo ;-P

      Usuń
  2. i kerteczki i kwiateczki śliczne, ale zdjęcia wspaniale zdobione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię fotografować kwiatki ..na naszym forum ogrodniczym znajdziecie kupę pięknych fotek ...niestety większość jest nie mojego autorstwa
      http://www.fajne-forum-ogrodnicze.iq24.pl/default.asp?grupa=0&temat=0&nr_str=1

      Usuń
  3. Lucynko porobiłaś śliczne karteczki,każda inna i wyjątkowa.
    Z motylkiem widzę sprawa się już rypła ,ale może i ja całusa dostanę jak grzecznie poproszę .Ode mnie masz go gratis i bez zgadywanek haha:)
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to po buziaku ..heheh nowa zabawa blogowa ..wymiana całusków

      Usuń
  4. Takie piękne zdjęcia porobiłaś, że chyba na jakiś kurs fotografowania się do Ciebie zapiszę, bo moje fotki o pomstę do nieba wołają.
    Karteczki piękne. Takich też nie potrafią moje łapki wykonać.
    Pozdrawiam.)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nic nie robię biorę aparat u cyk ..mam opcję kwiat i tyl;e

      Usuń
    2. Lucek, ty mnie "rozwalasz" :-DDD
      to tryb makro jest

      Usuń
  5. Piękne, radosne karteczki!
    W sobotę też urobiłam się jak głupia hehe, wchodziłam do domu z nosem przy schodach;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze wczoraj nie mogłam się ruszyć ...zakwasy :(

      Usuń
  6. Jakie piękne, wesołe i wcale nie takie jak obecna pogoda u mnie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na różowym kwiatku motyl siedzi :-) Bardzo ładne eksperymenty kartkowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lucynko, karteczki bardzo radosne, ale sie wkręciłaś :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już machnełam dwie nowe ..ale pokazać nie mogę bo to na urodziny listopadowe

      Usuń