Obserwatorzy

poniedziałek, 30 marca 2015

Głosowanie ...ratunkuuuuuu

Ranyyyy no to się narobiło
nie pomyślalam , że wiele osób nie zobaczy tamtego posta o głosowaniu (link podaję)
http://u-lucy.blogspot.com/2015/03/pisanka.html?showComment=1427739616633#c8352036798425039308

Dlatego przedłużam głosowanie do Świąt
czyli do dnia 05.04.2015
Wszystkie prace biorące udział w zabawie są przedstawione TU

zasady głosowania nie zmieniają się ..Ci którzy oddali już głos nie głosują po raz drugi
głosować może kazdy kto prowadzi bloga

Mam nadzieję , że nikt się nie pogniewa za tą dogrywkę i że mi wybaczycie moją głupotę

8 komentarzy:

  1. Nie wiem, dlaczego dużo osób nie miało zobaczyć tego, że jest głosowanie? Ale dla mnie ta dogrywka to żaden problem, niech głosują ile się da :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko, ja wybaczam :))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. No to się porobiło Fakt w tamtego posta nie zaglądałam . Idę zajrzeć i zagłosować

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko myślę że dziewczyny zagłosują, ale super że dodalas Tego posta z linkami do głosowania .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie nie ma problemu :) Niech inni mają jeszcze szansę zagłosować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uffff no lepiej mi już ....myślalam , że będzie draka

    OdpowiedzUsuń