Obserwatorzy

czwartek, 5 lutego 2015

nieśmiertelne storczyki

Były kiedyś czasy że na moich parapetach było ok 35 storczyków ...nooo miałam co robić ...
ale jak to ze wszystkim w końcu mi się znudziło ...
zostało mi jeszcze z 5 szt ...i nie chcą zdechnać ...i mimo że nie dbam i nie wcale to mi kwitną i kwitną ...
np teraz dwa zakwitły



...i wiecie co piękne są i cieszą moje oko szczególnie teraz gdy znów chora jestem ....
tak tak ...mam zapalenie krtani....mam dość
chcę wiosny ...chcę jechać na działkę i zobaczyć jak wszystko budzi się do życia ..posłuchać śpiewu ptaków ...a Wy ???? też czekacie na wiosnę?


13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubię kwiaty ale te w domou nie najmocniej
      wolę te w ogrodzie

      Usuń
  2. Dawno temu, nie do pomyślenia było, żeby się storczyk w domu uchował, jakieś delikatne były i padały w niedługo po zakupie. Teraz to inna bajka. Twoje są cudne, spójrz na nie łaskawszym okiem, za oknem śnieg, lub mróz, a one kwitną przybliżając wiosnę. MI tam wszystko jedno, byleby upałów nie było :)
    Tak sobie myślę, że fajnie wyglądałaby nasza rozmowa, też jestem chora i skrzypię jak zardzewiałe kombinerki :)
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurde ja teraz zaraziłam moją starszą córkę ..te choroby są straszne

      Usuń
  3. oj, dziewczyny, drzecie sie na tych swoich chłopów to teraz macie... zdarte gardła, było sie drzeć?

    pogrzebacza tudzież miotły trzeba było użyć! ;-D

    35 storczyków to ma Nasza Babcia. Wszystkie moje!
    Ona ma w domu tropiki to jej rosną jak wściekłe u mnie dranie zdychają. I nie dziwię się im 19-20 st to ciut przymało jak na ich oczekiwania.
    Ale kocham skurczybyki i dalej bedę kupować storczyki...dla Naszej Babci ;-D

    Zdrowiej szybko! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mi to mówisz, jak gardło zdarte i wisi na agrafkach ?
      Moje storczyki przystosowałam do temp. 16 stopni :)

      Usuń
    2. ja mam 20 stopni i nie ma problemów

      Usuń
    3. to idę do ciebie po instrukcje bo ja nie wiem jak je przystosować do 19 stopni :-)

      a o pogrzebaczu to ci juz dawno mówilłam, trza sluchać ;-)

      Usuń
  4. Ja tam kocham te pasożyty :-) bo to to wszystkie warunki wytrzyma :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oddaj mi:) Ja je wykończę w ciągu tygodnia. Storczyki mnie nie lubią i zresztą ja je też.:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja zabieram czasami tabie biedaki spod śmietnika, u Naszej Babci to nawet takie zgiłe bez jednego korzonka z 2 liści odżywaja!

      Usuń
    2. Babcia ma znaczy rękę do kwiatków ...fajna kobieta musi być

      Usuń
  6. Bo to tak jest im mniej się starasz tym piękniejszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń