Obserwatorzy

wtorek, 6 stycznia 2015

Prezent świateczny

Jeszcze przed świętami Terenia  sprawiła mi ogromną niespodziewankę ...Wygrała u mnie urodzinowe candy i postanowiła mi też zrobić miłą niespodziankę
a dostalam ...


piękną kartkę zawieszkę i zakładkę ..wszystko w moim ukochanym zielonym kolorku ...
zakładka szczególnie mnie zachwyciła ..jest przepiękna ..długo to się nią nie nacieszyłam ...bo mi corka ukradła ...
dziękuję Ci Tereniu
mam nadzieję , że i Tobie podobału się prezenty odemnie
Całuję Lucy


7 komentarzy:

  1. Prezent śliczny :) Zakładkę sama bym Ci chętnie Lucynko ukradła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha .... jest wiecej chętnych na nią ...bo to piekna praca

      Usuń
  2. to miłe :-)

    PS
    z miotłą nie gadam tylko na niej latam! ;-D
    ty uważaj bo ja się w świętokrzyskie na zlot wybieram,
    jak ci przelece na dachem to masz parę dachówek mniej ;-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty a zakładka rzeczywiście cudnej urody :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór na zakładce wykonany jest z takiego przezroczystego plastiku ..jaka to technika???/ mam takie 3 szt ..w sęsie takiego cienkiego plastiku czy ktoś mi podpowie jak i co z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń